fredag den 11. maj 2012


Prøvede disse Jeffrey Campbell sko idag. Havde overhovedet ikke på nogen som helst måde lyst til at tage dem af ever. De var så fucking lækre, seriøst. Drømme, drømme. 1200 kr. Fuck.

Anyways, har haft en ret god dag idag. Var på arbejde og fik ros (!!!), tog hjem og fortsatte med en ekstrem kedelig engelsk bog, mens jeg hørte Lukas Graham og drak the. Har fået mine datoer for 9. klasses mundtlige afgangsprøver, da jeg var for syg til at tage dem sidste år. Skal op i dansk, engelsk, fysik og samfundsfag - frygter fysik, fuck fuck fuck. 
Lige nu sidder jeg og læser om Barcelona, da jeg muligvis skal derhen til sommer (hvis jeg kommer op på 45 kg). Udover det bander jeg over at der ikke kommer friends. wah.

På søndag har jeg årsdag med min kæreste. ET FUCKING ÅR. Tiden har gået så ekstremt hurtigt, jeg kan næsten ikke forstå det. Vi skal i biografen og se Dark Shadows og spise sushi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar