tirsdag den 15. maj 2012

Forandring.

Idag har jeg været til fysik & kemi undervisning på min gamle skole. Det var kun mig og en anden - tilfældigvis Anna, som jeg kender fra tiden i kongens have. Det var dødssygt, men hyggeligt nok at se Anna igen.
Vi gik og snakkede om den gang i kongens, hvor jeg drak og røg for meget, så de ringede efter en ambulance og jeg endte på hospitalet. Det gik op for mig hvor meget jeg har ændret mig. Okay, jeg drikker stadig og kan stadig ikke styre det, men dengang drak jeg sgu mindst to gange om ugen og røg gerne et par joints. Jeg var aldrig hjemme i weekenderne og var lidt ligeglad med alt. Jeg kunne faktisk også godt klare at spise hvad jeg ville.. Eller næsten da. På en måde var jeg mere fri der nu, men jeg var ikke glad. Jeg drak og festede bare alle følelserne væk, fordi jeg ikke ville føle alt det lort mere.

Jeg tror, jeg er blevet bedre til at mærke mig selv. På en måde. Jeg tør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar